Saturday, April 18, 2015

Bagaimana Ahli Pasif Juga Boleh Dapat Bonus?

Assalamualaikum


Salam hujung minggu!

Today Ina nak share sikit bagaimana ahli Powergold yang PASIF mereka yang tidak membuat TRADING & NETWORKING tp still dpt bonus atau income .

As we all known, bisnes Powergold ni ada 3 konsep iaitu SAVING , TRADING & NETWORKING. So bagi mereka yang PASIF, kebanyakkannya hanya membuat SAVING iaitu setiap bulan mereka akan beli emas AT LEAST 1g. Sekurang-kurangnya, mereka yang PASIF ini telah membuat simpanan setiap bulan mereka dalam bentuk emas instead of simpan duit dalam bank yang mana kita tahu skrg ni nilai matawang kita dh pun semakin merosot. TAPI, nilai emas makin lama makin mahal.

Bukan itu sahaja, banyak lagi kelebihan atau keuntungan yang ahli PASIF ini akan dapat jika setiap bulan mereka memang tak pernah missed untuk membuat simpanan dalam bentuk emas.




Antaranya :



  • MENDAPAT  KEUNTUNGAN DARI KENAIKAN HARGA EMAS
Mereka yang menyimpan emas ini untungnya bila harga emas naik .. sebagai CONTOH ..katakan hari ini kita beli EMAS RM150/gram, seandainya tahun 2020 harga EMAS naik RM503gram kita dah untung -+RM350 setiap gram

  • SPREAD JUAL BELI TERBAIK
Harga syarikat membeli balik emas terpakai adalah antara  yang rendah, spread antara 7-8% , biasanya syarikat lain mengenakan cas spread yang tinggi sehingga 10%-15%. SPREAD ini adalah harga susut nilai emas. 

  • PENJIMATAN DALAM PEMBELIAN
Anda jimat RM20 dari setiap belian goldbar 1 gram, jika sebulan anda beli 1 x 12 bulan , anda dah jimat RM240,  DAH BALIK MODAL YURAN KEAHLIAN, jika simpan bertahun2 sudah berapa RM yang anda JIMAT? Anda rugi atau tidak ? Harga ahli untuk goldbar 1 gram 999.9,  Powergold menjaminkan harga yang lebih murah dari harga pasaran, SILA CHECK harga goldbar 1 gram di kedai-kedai emas atau lain-lain syarikat yang menjual secara Online, check harga goldbar 1 gram mereka ye..jangan check harga emas 916 pula ye, sebab masih ramai yang tertukar dalam perbandingan harga emas 916 dan 999.9.  Ramai yang masih cetek ilmu emasnya tapi berlagak pandai selepas itu cuba kondem bisnes kami.. Inilah tabiat ORANG KITA! Renung-renungkanlah..
  • BOLEH HADIRI SEMINAR DAN LATIHAN
Setiap ahli yang mendaftar akan mendapat ilmu mengenai emas dan ilmu pemasaran/ perniagaan emas  melalui group whatsapp atau seminar-seminar yang dianjurkan oleh POWERGOLD.BIZ secara percuma.

Kesimpulannya, anda tidak akan rugi walaupun join sekadar untuk simpan emas, tak suka menjual atau menaja, Powergold. biz ZERO risiko..


SEKIAN...








No comments:

Post a Comment

Ina.Ratu.Emas

I'm secondary school teacher, origin from Kelantan, now based in Malacca n sometimes in Kedah n Penang. Part timer as a mobile gold seller or authorised POWERGOLD MOBILE STOCKIST. If you are also interested how to generate 4-5 figure income in a month, do contact me. Free consultation for those who are willing to learn. Book your appointment today. As I wish, OPPORTUNITY NEVER COMES TWICE.. Grab it NOW!!
Call / sms / whatsapp 012-6086484
Email: marina8246@yahoo.com
Copyright to Hasnah Marina
Designed by UMIESUEstudio 2015